Reklamacje i zwroty

Reklamacje przyjmujemy do 48 godzin od momentu dostawy. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan przesyłki w obecności kuriera.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Napisz i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr. telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz zauważone wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu (jeśli była wystawiona).
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    MANUFAKTURA PIERNIKA AGATA TRAWIŃSKA
    Jodłów 15
    57-530 Międzylesie

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MANUFAKTURA PIERNIKA AGATA TRAWIŃSKA
Jodłów 15
57-530 Międzylesie

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl